Ar verta restauruoti vairo kolonėlę?

Pastebėjote problemas su vairo mechanizmu ir nesate tikri, ar sprendimas pareikalaus didelių išlaidų? Vairo kolonėlės gali būti hidraulinės arba elektrinės. Abi rūšys turi įvairių niuansų, tačiau abi daugeliu atveju galima restauruoti. Kaip sužinoti, kiek kainuos restauracija ar verta ją atlikti?

Priklauso nuo gedimo

Vairo kolonėlės restauracijos kaina priklauso nuo gedimo. Pavyzdžiui, jeigu hidraulinė vairo kolonėlė leidžia skystį, tai greičiausiai yra susidėvėję riebokšliai. Jų keitimas nėra labai sudėtingas ar brangus. Kitas dažnai pasitaikantis, bet paprastas, atvejis yra klibanti vairo traukė. Gali atrodyti, kad laisvumas yra pačioje kolonėlėje, bet dažnai pakanka pakeisti prie jos prijungtą traukę ir problema bus išspręsta.

Blogiausiu atveju išdyla viduje esantis sliekas, kurio keitimas gali būti gana sudėtingas. Neretai toks remontas gali kainuoti šimtus eurų, bet kiekvienas autoservisas ir specialistas į gali pateikti skirtingą atsakymą.

Naujos kaina – didžiulė

Vairo kolonėlė yra viena iš tų detalių, kurias vairuotojai dažniausiai keičia naudotomis. Pavyzdžiui, net ir 15 metų Audi A6 automobilio nauja vairo kolonėlė gali kainuoti apie tūkstantį eurų – apie 20 proc. automobilio vertės.

Taigi, pirmiausiai sužinokite restauracijos kainą. Taip sužinosite, ar labiau apsimoka rinktis restauraciją, ar naudotą, o gal net ir naują, vairo kolonėlę.