Dujiniai ar tepaliniai amortizatoriai – kas geriau?

Šiuolaikinėje automobilių rinkoje gamintojai siūlo įprastas, pneumatines ir net hidraulines pakabas, tačiau pastarieji du variantai dažniausiai sutinkami prabangiuose automobiliuose. Įprastai automobiliai yra aprūpinti standartiniais amortizatoriais, kurie gali būti tepaliniai arba dujiniai. Turbūt dažnai tenka išgirsti apie šiuos du tipus, o dabar laikas išsiaiškinti, kuris iš jų labiau tinka jums.

Dažniausiai automobilių gamintojai montuoja tepalinius amortizatorius

Daugelis automobilių iš gamyklos išrieda su tepaliniais amortizatoriais. Tai senesnės technologijos amortizatoriai, bet jie yra universalesni ir leidžia gamintojams pasiekti aukštesnį komforto lygį. Tepaliniai amortizatoriai automobilių gamyboje pradėti naudoti daugiau nei prieš šimtmetį.

Amortizatoriaus veikimas yra labai paprastas. Dažniausiai jis sudarytas iš dviejų sekcijų, kurias skiria siauri kanalai. Spaudžiant arba plečiant amortizatorių hidraulinis skystis teka tarp sekcijų ribotu greičiu, taip užtikrinant smūgių sugėrimą.

Kokie jūsų poreikiai?

Jeigu atėjo laikas keisti amortizatorius ir nežinote, kurį tipą rinktis, tai reikėtų įvertinti amortizatorių savybes ir jūsų poreikius. Jeigu norite geresnio komforto, tai jums labiausiai apsimoka rinktis tepalinius amortizatorius. Tuo tarpu, sportinių automobilių savininkams arba vairuotojams, kurie vertina sportišką automobilio charakteristiką, geriau gali pasitarnauti dujiniai amortizatoriai. Jie veikia greičiau, yra standesni ir greičiau reaguoja į kelio pokyčius, bet dėl tokios reakcijos kenčia komfortas.

Turėkite omeny, kad tepaliniuose amortizatoriuose yra šiek tiek dujų, o dujiniuose yra šiek tiek skysčio. Tepalo ir dujų santykis priklauso nuo automobilio, todėl kai kurių automobilių savininkai gali pastebėti, kad didžioji dalis prekyboje siūlomų amortizatorių yra dujiniai. Bet kokiu atveju, visada amortizatorius pirkite pagal automobilio modelį ir atsiminkite – dujiniai amortizatoriai prideda sportiškumo, o tepaliniai komforto.