Kaip nuorinti aušinimo sistemą?

Automobiliuose, kurie turi vidaus degimo variklius, yra naudojamos aušinimo sistemos, kad būtų palaikoma optimali variklio komponentų temperatūra. Vandens pompa cirkuliuoja aušinimo skystį pro variklį, radiatorius, rezervuarą ir kitus sistemos komponentus. Jeigu aušinimo sistemoje atsiranda oro burbulas, dėl jo gali sutrikti cirkuliacija. Tai gali sukelti tokius gedimus, kurie po to reikalautų viso variklio keitimo.

Dažnai nuorinimas įvyksta savaime

Įprastai nuorinti sistemą tenka po termostato, vandens pompos, radiatoriaus, arba tiesiog aušinimo skysčio keitimo. Dažnai šios sistemos yra sukurtos taip, kad jos galėtų nusiorinti savaiminiu būdu. Tam naudojami vienakrypčiai vožtuvai dangteliuose ir oras iš sistemos ilgainiui pasišalina savaime.

Moderniems automobiliams orinti aušinimo sistemą reikia labai retai, tačiau tai gana dažnai pasitaikanti problema senesniuose modeliuose.

Kaip nuorinti?

Norint nuorinti aušinimo sistemą, pirmiausiai reikia surasti orinimo taškus. Jie turėtų būti aukščiausiose aušinimo sistemos vietose (jų kiekis varijuoja pagal modelius). Taigi, pastatykite automobilį taip, kad jo priekis būtų aukščiau, užveskite variklį, įjunkite šildymą pilnu pajėgumu, kad atsidarytų ir salono šildymo ratas. Šiek tiek pagazuokite ir palengva atleiskite orinimo tašką. Jeigu sistemoje yra oro, turėtų pasigirsti šnypštimas – laikykite ventilį atleistą iki kol pradės bėgti skystis. Kartokite paskutinį žingsnį iki kol atleidus ventilį iškart pasirodys skystis.

Turėkite omeny, kad aušinimo sistemos orinimas turėtų būti atliekamas specialistų, nes įkaitęs aušinimo skystis kelia kūno nudegimų riziką, o netinkamai nuorinus sistemą galite perkaitinti variklį. Kviečiame apsilankyti Šiaulių automobilių servise „Autoera“. Čia mūsų specialistai gali tinkamai pasirūpinti jūsų automobiliu ir saugiai nuorinti aušinimo sistemą. Registruotis vizitui galite tiek telefonu, tiek internetu.