Kuro temperatūros daviklio gedimo požymiai?

Modernūs automobiliai išgauna gerokai daugiau galios iš to paties dydžio variklio nei seniau dėl kompiuterizuotų sistemų. Vienas iš dalykų, padedančių balansuoti kuro sąnaudas bei variklio galią, yra kuro temperatūros daviklis.

Jeigu degalai yra žemos temperatūros, jų degimui reikia aukštesnės temperatūros. Tuo tarpu, šilto kuro deginimui reikia mažiau energijos, todėl temperatūros daviklis padeda nustatyti, kiek degalų reikia purkšti į degimo kamerą. Deja, kaip ir visi kiti davikliai, šis taip pat gali sugesti. Tad pravartu žinoti, kokie yra kuro temperatūros daviklio gedimo požymiai.

Didelės kuro sąnaudos

Jeigu automobilio variklio valdymo blokas negali tinkamai nustatyti degalų temperatūros, jis “apsidraus” nuo galios stokos purkšdamas daugiau degalų, todėl ilgainiui turėtumėte pastebėti, kad degalų sąnaudos gerokai šoktelėjo. Taip pat gali jaustis degalų kvapas išmetimo sistemoje.

Juodi išmetamieji dūmai

Šis simptomas yra susijęs su ankstesniu simptomu, nes jeigu varikliui suteikiama per daug degalų, dalis jų nespėja sudegti, lašeliai pasidengia anglimis ir yra pašalinami per išmetimo sistemą, taip sudarant juodus dūmus akseleruojant.

Variklis perkaitinėja

Kadangi šis daviklis turi daug bendro su variklio temperatūra, jam veikiant netinkamai dažnai pasitaiko atvejų, kad aušinimo sistemos temperatūros rodmenys taip pat streikuoja – sugedęs kuro temperatūros daviklis gali paveikti aušinimo sistemos temperatūros rodmenis. Niekada neignoruokite neįprastos variklio temperatūros, nes pasekmės gali būti labai brangios.

“Check engine” lemputė

Galiausiai, kuro temperatūros daviklis yra elektroninis – jam veikiant netinkamai variklio valdymo blokas gali užfiksuoti klaidą ir įspėti vairuotoją aktyvuojant oranžinę “check engine” lemputę.

Tokio tipo diagnozę reikėtų pradėti nuo kompiuterinės diagnostikos, nes neretai užfiksuotos klaidos būna itin tikslios ir nuveda tiesiai prie problemos.