Grąžinimo sąlygos ir garantija

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

Prekes priimame atgal per 14 dienų arba keičiame į kitą Jums reikalingą prekę (yra išimčių, žiūrėti žemiau). Tai atlikti galite bet kuriame mūsų filiale arba siunčiant. (išimtys taikomos kai kurioms prekėms - skaityti žemiau)

KOKIAS PREKES GALIMA GRĄŽINTI

  • Grąžinti galite tik tvarkingas, nesuplėšytomis ar kitaip sugadintomis pakuotėmis. Tvarkingas atidarymas, tam kad apžiūrėti prekę - galimas (Iškyrus permatomas, užklijuotas prekes). Kokių prekių negalima grąžinti skaityti žemiau.
  • Brokuotos prekės - patvirtinus broką, galimas grąžinimas arba keitimas į kitą tokią pat ar analogišką prekę.

NEGRĄŽINAMOS PREKĖS

  • Padangos bei ratlankiai - kadangi šios prekės vežamos tik pagal specialius klientų užsakymus iš gamintojų. Šių prekių grąžinimas ar keitimas galimas tik broko atveju arba atskiru susitarimu, klientui sutinkant sumokėti gražinimo mokestį 14 €. 
  • Bet kurios montuotos prekės - prekės turinčios montavimo žymių nepriimamos (išskyrus broko atvejus)
  • Bet kurios prekės su pažeistomis, suplėšytomis, išteptomis pakuotėmis.
  • Elektros prekės (išskyrus broko atvejus)
  • Detalės, kurios netinkamos konkrečiam automobiliui ir bandymo montuoti metu pažeidžiamos (prekė ar pakuotė)

KAIP GRĄŽINTI PREKES

DĖMESIO! Prekės su pažeista originalia pakuote ar kitaip sugadinta, ištepta ar pan. – NEBUS PRIIMAMOS. TAIP PAT ant originalių pakuočių DRAUDŽIAMA klijuoti siuntų lipdukus ar bet ką kitą, aprašinėti ir pan.

NEMOKAMAS GRAŽINIMAS JŪSŲ PATOGUMUI PER OMNIVĄ PAŠTOMATUS (*tik prekėms telpančioms į paštomata. AKUMULIATORIŲ SIŲSTI PER PAŠTOMATĄ NEGALIMA, draudžia kurjerių taisyklės, pavojingas krovinys) - užpildykite gražinimo formą paspaudę šią nuorodą: https://grazinimai.omniva.lt/parduotuves/autoera-lt ir sekite tolimesnes instrukcijas tame puslapyje. Suvesite informaciją ir automatiškai susiformuos Omnivos lipdukas, kurį galėsite atsispausdinti paštomate ir įdėti gražinąmą siuntą.

NEMOKAMAI prekes galite gražinti į bet kurį mūsų filialą - jei prekes užsakėte per kurjerį, o norite gražinti į parduotuvę - informuokite kontaktais 865620204 arba eprekyba@autoera.lt.

Gražinimas per kurjerį: jei norite gražinti prekes per kurjerius - siųskite adresu TILŽĖS G.74B, jei per paštomatą - Siųskite į "Šiaulių MOKIVEŽI paštomatą" arba "Šiaulių IKI GARDINO paštomatą". Gavėją visais atvejais nurodyti: UAB AUTOERA, 865620204.

PREKIŲ TINKAMUMAS KONKREČIAM AUTOMOBILIO MODELIUI

Dalių parinkimo katalogas nesuteikia 100% garantijos, jog dalis tiks automobiliui. Kaip ir automobilių būna skiritingų modifikacijų taip ir detalių būna tinkamų tik tam tikrų modifikacijų automobilių versijoms (sport komplektacija, comfort komplektacija, pagal variklio tipą, gamybos metus, pereinamuosius gamybos metus ir pan.) Pirkėjas privalo prieš montuojant detales įsitinkinti, kad jos atitinka prieš tai buvusią seną dalį ir tik tuomet montuoti naują dalį. Esant prekių, pakuočių pažeidimams dėl netinkamos detalės bandymo montuoti - garantija nesuteikiama ir tokios prekės atgal nepriimamos.

PREKIŲ GARANTIJA

  • Prekių, parduodamų puslapyje autoera.lt garantija: visoms prekėms pagal ES nuostatas taikoma 24 mėn garantija. 
  • SVARBU: Garantija prekėms taikoma tik tuo atveju, kuomet jos keičiamos kvalifikuotame autoservise ir yra užtikrinamas tinkamas darbų atlikimas. Labai svarbu, kad keičiama dalis būtu skirta konkrečiam automobiliui pagal dalių parinkimo katalogą. Jei bet kokia dalis pritaikoma kliento nuožiūra nenurodytam automobiliui pagal katalogą - garantija nesuteikiama. Pretenzijos atveju bus reikalaujama pateikti darbų atlikimo sąskaitą, kvitą ar kitą darbų atlikimą įrodantį dokumentą, kad tai atliko kvalifikuotas servisas bei patikrinta ar dalis naudota tinkamam automobilio modeliui pagal tos dalies taikymą kataloge.

BROKUOTŲ PREKIŲ TVIRTINIMO TVARKA

  • Jei prekė užsakyta iš užsienio sandėlių - jos broko atvejo ekspertizė dažniausiai gali užtrukti iki 1 mėnesio. Retais atvejais iki 2 mėn.
  • Jei prekė užsakyta iš vietinio sandėlio - broko atvejo ekspertizė gali užtrukti iki 2 savaičių.

Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos respublikos civiliniu kodeksu.

  1. https://eshop.autoera.lt/ pirkėjas turi teisę be priežasties grąžinti internetu pirktą prekę per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo (yra išimčių, skaityti aukščiau "GRĄŽINAMOS PREKĖS" ir "NEGRĄŽINAMOS PREKĖS". Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. 
  2. Gavęs gražintą prekę pardavėjas per 14 dienų grąžina pirkėjui sumokėtus pinigus į jo sąskaitą pavedimu arba pinigai gražinami iš karto, jeigu atsiimant užsakymą buvo atsiskaityta grynais pinigais, bet kurioje mūsų parduotuvėje. 
  3. Prekės grąžinamos originalioje prekės pakuotėje kartu su prekės dokumentais (įskaitant garantinį taloną, jei jis buvo pateiktas su preke). Grąžinant būtina pridėti PVM sąskaitą faktūrą arba su prekių siunta gautą prekių perdavimo aktą, užpildytą ir pasirašytą pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymo pranešimo formą. Dėl formos kreiptis el.paštu eprekyba@autoera.lt.
  4. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas.
  5. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
  6. Jeigu pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas kreipiasi bendraisiais eshop.autoera.lt kontaktais.
  7. SVARBU: Dėl užsakytų prekių iš užsienio sandėlio ir jų grąžinimo galimybių kreiptis į: "pagalba gyvai"-puslapio apačioje dešiniame kampe, telefonu: 865620204 arba el. paštu: eprekyba@autoera.lt. Dėl prekės tinkamumo visada galima kreiptis į UAB Autoera vadybininkus visuose Lietuvos filialuose arba e-parduotuvėje nurodytu numeriu +37065620204 bei el. paštu eprekyba@autoera.lt. 

Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas

  1. Kiekvienos Internetinėje parduotuvėje eshop.autoera.lt parduodamos prekės savybės yra nurodomos prekės aprašyme.
  2. Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
  3. Pardavėjas suteikia prekių kokybės garantiją 24 mėn.
  4. Garantija prekėms galioja tik tuo atveju, jei ji yra montuojama kvalifikuotame servise ir pateikiami tai įrodantys dokumentai.
  5. Tuo atveju, kai Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims prekių kokybės garantijos nesuteikia, galioja teisės aktuose nustatyta tokių prekių kokybės garantija.
  6. Prekių garantinės priežiūros paslaugomis rūpinasi Pardavėjas, arba Pirkėjas yra nukreipiamas į prekių garantinio aptarnavimo centrus.
  7. Tais atvejais, kai teisės aktai konkrečių prekių atžvilgiu nustato prekių tinkamumo naudoti terminą, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad Pirkėjui būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

Baigamosios nuostatos

  1. Šioms taisyklėms taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
  2. Visi nesutarimai, kilę iš ar susiję su pirkimo ir pardavimo sutartimi tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra sprendžiami derybomis. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
  3. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai[1] (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/